mandag den 4. juli 2011

officiel tomat og oste uge


Denne uge har jeg besluttet mig til, skal vies til tomater og gode oste. Det betyder, at jeg hver dag vil give jer opskrifter, som primært indeholder masser af skønne tomater og gode ost. Det bliver alt fra hjemmelavet magirita pizza, italiensk tomatsalat, græsk salat, hjemmelavet tomatsuppe, spansk gazpacho, tomatbrød-salat, fyldte tomater, tomat rispilaf osv. Det bliver et orgie af lækre solmodne tomater og ost brugt på enhver måde.
Grunden til at jeg vier denne uge til tomaterne og ostene er, at jeg bare elsker sommertomater og gode oste. Problemet er at min kæreste ikke ligefrem er en ostefan(nærmere ostehader, hvilket jeg slet ikke forstår, tænkt man kan hade sådan nogle små lækkerbiskner) og han kan ikke tåle tomater i store mængder. Men min kæreste skal ud og rejse det meste af denne uge, så nu slår jeg til. Jeg skal i stor stil nyde tomater og oste hele ugen.

 Så nyd ugen, sommeren og dejlige opskrifter med masser af solmodne sommer tomater og oste.

Eva-Andrea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar