onsdag den 11. januar 2012

Det hurtigste og letteste brød i verden

I denne uge Rema har de en pakke på tilbud som indeholder alt undtagen vand, til at bage et økologisk brød. Man bruger emballage som bageform, så der er heller ikke nogen opvask. Kort sagt et ret let og hurtigt brød. Jeg bagte et i går og var et vældig godt brød som kom dampende ud af ovnen. Jeg havde lige sat det i ovnen før nogle telefonopkald og da jeg var færdig med dem var der et dejligt brød.

Opskrift se fremgangsmåde på indpakning.

Jeg serverede brødet til en dejlig suppe. Jeg havde kogt på en hjemmelavet fond. Man kan sige at det måske er lidt snyd, at bruge en melbladning til et brød. Men det gør langt de fleste bagere jo også i Danmark. De reklamer bare ikke med det. Jeg synes, det kan være i orden derhjemme, når man lige har noget andet at tage sig til end at bage.

Eva-Andrea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar