onsdag den 25. januar 2012

Gode vine til gode priser

-Et nyt vin og tilbuds koncept.

Jeg har opdaget en ny side og et nyt koncept, som jeg er ret vild med. Det er www.winedeals.dk Det er utrolig gode vin som handles til ret rimelige priser. Det er en tilbudsordning a la downtown eller spotdeal. Man kan tilmelde sig og modtage ugentlige tilbud på gode vine til gode tilbudspriser. Tilbuddene er gældende i en uge, som i en tilbudsavis fra et supermarked. Tilbuddene bliver enten leveret eller man kan hente dem, hos sin lokale vinhandler. Det er temmelig smart og en fed idé, efter min mening.

I det hele taget synes jeg ret godt om de tilbudskoncepter, som tilbyder meget lav pris(50 procent af prisen eller lignede), til gengæld gælder tilbuddene kun en dag til en uge. Det gør det muligt for de fleste, at få råd til en god vin eller i andre sammenhænge spabehandlinger, tapas eller hvad man nu bliver udbudt.

Fremover vil man her på bloggens forside kunne trykke ind på et link fra winedeals og komme ind på deres side med gode tilbud. Jeg vil fremover også løbende omtale vine fra denne side.

God fornøjelse med de gode vintilbud.

Eva-Andrea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar