mandag den 6. februar 2012


Spirer og sne

-spirer i vindueskarmen og sneen udenfor

Sneen drysser ned i øjeblikket udenfor og frosten er hårdere end nogensinde. Samtidig så spire det i min vindueskarm og det giver et lille håb om at foråret nok skal komme.

Samtidig med at jeg er glad for mine spirer, var jeg ude og nyde sneen i går. Jeg var i dyrehaven med en god veninde og gåtur med hendes hund. Vi var klædt på til kulden og lignede nærmest mummitrolde. Det var en helt utrolig skøn gåtur og det gav os røde kinder. Vi mødte også en stor gruppe dådyr. De var ret smukke og så ikke ud til at, ænse kulden.

Jeg kan både anbefale at spire i vindueskarmen, for det skaber en smule forår her midt i kulden. Derudover er en vandretur i skoven også anbefalelsesværdigt.

Eva-Andrea  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar