mandag den 19. marts 2012

Pastakødsovs og eksamenslæsning


Jeg læser til eksamen lige nu og det gør nok, at min madlavning ligger lidt på lavblus om man så må sige. Men jeg skal jo spise, så noget madlavning bliver det til. I går svingede jeg en portion kødsovs og pasta sammen. Det er altså god eksamensmad. Det er lige til at gå til og man kan spise det med en hånd, mens man læser videre.

Jeg har allerede tidligere givet en opskrift på kødsovs og pasta. Så derfor er dette bare opfordring til, at folk bruger denne ret til deres egen eksamenslæsning eller andre travle dage.

Jeg spise frisk salat til og det er groet i min vindueskarm i køkkenet. Det er ret fedt, at kunne plukke lidt til aftensmaden allerede i marts.

God fornøjelse med din egen portion kødsovs og pasta.

Eva-Andrea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar