lørdag den 7. juli 2012

Julihaven og luning


-lue, lue og mere luningen

min have, naboens og udsigten..
Juli er skøn, for nu virker det som om, at blomsterne, frugterne, bærrene og grønsagerne hopper op af jorden. Der er hele tiden en ny blomst eller et nyt bær. Men det betyder desværre også at ukrudtet springer frem, hvor det kan. I hver en lille sprække kommer der græs, mælkebøtter, selvsåede blomster af alle slags og hvad ved jeg. Så i går aftes efter aftensmaden gik jeg i krig udrustet med luejern og rive. Jeg luede og luede og efter ca. fire timer, så var jeg næsten i bund. Så nu ser det så fint ud og alt står næsten i vatter og på rækker. Ja så meget som det kan stå på række, når jeg har ladet nogle vilde valmuer og stedmorsblomster stå.

Så nu kan mine planter vokse videre i fred for alt det uvornede ukrudt, i hvert fald de næste par dage..

God fornøjelse med luningen

Eva-Andrea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar