lørdag den 10. august 2013

Et TV-hold i haven



Det ser da fint ud.
-"jagten på det grønne guld"

Tidligere på ugen var der et TV- hold i min have hos mine forældre. Det var min mor og jeg som skulle være med i et Tv-program om have og madlavning.

De blev vist rundt i haven, som så ekstra godt ud. Min mor havde ryddet ekstra meget op og luet ekstra godt. Prøv lige at se hvor godt det så ud.

Sofie ligger og hygger
Vores Katte Freud og Sofie var ellevilde og så TV-holdet som legekammerater. De elskede det, for deres skyld måtte der godt komme et TV-hold forbi hver uge. De var vildkatte hele dagen, om aftenen faldt de om og var dødtrætte. De havde løbet efter os hele dagen og blev filmet en del. Måske kommer programmet til at handle mere om Sofie og Freud end os.

Det er da smukt- ingen ukrudt, min mors værk
Der kom også et lille TV-køkken op ude i haven og jeg skulle præsentere en ret for værten og kokken Louisa Lorang. Hun gav min ret et tvist og anvendte den som tilbehør i nogle opskrifter. Jeg er meget glad for hendes tvist og den er fast i mit køkken nu, mere kan ikke siges lige nu.

Programmet handler om, hvad man kan dyrke af spændende råvarer og hvordan de kan anvendes i køkkenet på usædvanlige måder. Det er da noget jeg kan forstå!

Jeg tror programmerne bliver meget inspirerende og jeg kommer til at afprøve en masse nye opskrifter og planter, når jeg har set dem.

Man kan følge med i TV fra den 19. August KL. 20.50 på
Ja sådan ser det jo ikke ud normalt
TV2.  Min mor og jeg tror jeg er med i det næstsidste program: mandag den 30. september. Vil man vide mere, kan man bruge dette link: http://digitalt.tv/mere-mad-pa-tv-jagten-pa-det-gronne-guld-pa-tv-2/ 

Selvfølgelig er det ikke bare en formidling af spændende haver, mad og dermed inspiration, der er også et konkurrence-element, en semifinale i hvert program og en finale i det sidste program den 7. oktober.

Sådan ser haven heller ikke ud altid, kan jeg godt afsløre
Se programmerne fordi du er nysgerrig på mad og have, for at blive inspireret og får at lære noget nyt, det vil jeg i hvert fald gøre. Jeg har allerede smagt nogle af de andres specialiteter og de var utrolig gode, mere skal der ikke afsløres nu.

Jeg håber det bliver nogle gode programmer, for min mor og jeg var ret trætte efter optagelserne.

Eva-Andrea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar