lørdag den 3. august 2013

Weekendsmiddag



Middagen & en argentinsk vin fra butikken "Los Andes"

-kartoffelsalat, stegte squash og bøffer

I går nyd jeg, en veninde og min kæreste den ”tropiske aften”, ved at spise i min venindes have. Det var en rigtig sommeraften, varm og med masser af blomster. Vi fik en varm kartoffelsalat(se opskriften på kartoffelsalaten her på bloggen) med lilla gulerødder og dild lagt på et lag af sprød salat, alt sammen fra min nyttehave. Det hele fik selvfølgelig lige en god
Udsigten mens vi spiste-en vidunderlig middag
gang olie-eddike-dressing med sennep og hvidløg. Dertil var der serveret stegte gule squash fra mine forældres have og de bedste og møreste kalvebøffer. Skulle man få lyst til en sådan sommermiddag, men man har ikke en have hvor man kan plukke de fine sommergrønsager, så kan man gå i Rema. De har nye kartofler og sommergulerødder på tilbud i denne uge. I næste uge har de to slags salat og t-bone steaks på tilbud. T-bones er et skønt stykke kød til grillen. Giv den bank med en kødhammer, olie, salt og pepper og så hurtig på en grill. Det er et stykke kød, som gør en glad.

God fornøjelse med weekendsmiddagerne.

Eva-Andrea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar