lørdag den 8. marts 2014

Dagens ord om have

Dan Turèll:
"Jeg har medlidenhed med enhver der ikke ved det første blik
på solen eller en myldrende skovbund
Min kat Freud nyder solen i et varmt hjørne.
uvilkårligt og instinktivt
holder sin kæft"

(Alhambra Blues)

Jeg så dette citat af onkel Dan på 'Turèll samlingens' Facebookside. Jeg blev straks inspireret til, at begynde med 'dagens have/ mad citat' igen.
Det har tidligere her på bloggen været en tradition med et kort ciat dagligt om glæden ved mad og have. Dette citat af Dan Turèll synes jeg, illustrere min glæde ved naturen og foråret.
Måske du genkender den følelse? Det er i hvert fald et vidunderligt solskinsvejr i dag og temmelig varmt.

God fornøjelse med forårsdagen og solskinnet.

Eva-Andrea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar