søndag den 22. marts 2015

Blomstrende buske i marts

-blomster i Forst Botanisk Have
Jeg elsker Forst Botanisk Have ved Charlottenlund Station. Det er en overset lille have perle, som jeg kan anbefale, at man besøger ved en ledig lejlighed. Der er smukt året rundt, men hvis man er til mange blomster, så kan jeg anbefale et besøg i maj. Jeg var fordi i dag og det var absolut også et besøg værd, for der var blomstrende rhododendron, selvfølgelig ikke mange. Jeg kender ikke sorten, men jeg elsker rododendron, så det var et dejligt syn på en lidt kølig marts dag. Der var også andre blomstrende buske, hvilket er ret usædvanligt for denne årstid. Men Forst Botanisk Have kan lidt af hvert.
Hvis man skulle beslutte sig for, at tage et smut til Forst Botanisk Have, kan jeg anbefale et besøg forbi bageren på Charlottenlund Station. Den hedder ”Brød Stationen” og laver ret godt brød og lignede. Man kan sidde udendøre og spise på en solskins dag.

God fornøjelse med et forårsbesøg i landets haver


Eva-Andrea, haveglad  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar