mandag den 9. marts 2015

Jeg har et "altan-alt-rum"

-mit nye frirum, nyt rum og ny arbejdsplads
Første eftermiddag på den nye altan

Idag var vejret skøn med masser af solskin og jeg arbejdede hjemme. I den forbindelse er det fantastisk at have en grøn altan. Min altan var utrolig varm, så jeg kunne sidde derude og skrive. Mine potter på altanen med kartofler i var utrolig varme idag. Min mynte og purløg er også blevet plantet ud i nogle hængepotter.

Hængende "potatopots" og "altan-alt-rum"
Altanen er vendt så der er eftermiddags sol, hvilket er utrolig skønt for når man kommer hjem fra arbejde, så kan man sætte sig derud og nyde det lidt. Men altanen skal jo ikke bare nydes, den skal dyrkes. Der er allerede gang i den derude. Der er to hængebede, som hænger udover altanen som er sået til. Derudover er der en lille hænge krukke med mynte og en med purløg. Så er der etagebedet i plantereolen. På plantereolen står også tre "potatopots" med kartofler. Det er dog ikke deres endelige plads, de skal hænge udover altanen i reb. Så kan jeg lige hive "potato-potten" op og plukke lidt kartofler. Det er det færreste, som kan gøre det.
Jeg må sige, at jeg har fået "altan-alt-rum". Jeg synes, at jeg har fået et nyt rum til min lejlighed, jeg har fået et nyt frirum og jeg har fået en ny arbejdsplads. Jeg elsker altaner endnu mere end nogensinde.

God fornøjelse med jeres altaner derude.

Eva-Andrea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar