søndag den 17. maj 2015

Ny kompostbeholder

Fin ser den ud

-Så er der orden i haven
Så har jeg endeligt fået sat min nye kompostbeholder op med hjælp fra min kæreste. Jeg er mere til at luge, end til at samle ting og sager i haven. Så der kommer min kæreste ind i billede. Han er et naturtalent til at samle alt mellem himmel og jord. Så han var hoved-opfører på kompostbeholderen.
Jeg er rigtig glad for den, det giver et ekstra element til haven og det skaber lidt mere orden og ikke mindst plads i haven. Jeg har valgt en af træ, for det er kønnere end plast også selvom det ikke holder lige så længe. Men beholderen var til gengæld rimeligt billig 129 kr. i Silvan. Forhåbentlig skaber det også en masse god kompost, jeg kan anvende i haven.

God fornøjelsen med havesæsonen

Eva-Andrea, haveglad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar