fredag den 12. juni 2015

De første kartofler i altanhaven

-Fra mine potato pots

Årets første kartofler 
Mine potato pots er jeg utrolig glad for, de ser kønne ud i min altanhave og de har give mig årets første kartofler. Det er kort sagt en skøn opfindelse.
Jeg er jo ny i min urban garden, selvom jeg har dyrket køkkenhave i 10 år. Men at have en urban garden eller en altanhave, som jeg kalder det, er en anden oplevelse end at have en nyttehave.
I min altanhave der "nuser" jeg rundt i ind i mellem andre aktiviteter f.eks. hvis jeg arbejder hjemme, så er det en god pause lige at kunne vande altanhaven som tænkepause.
Der er meget eftertænksomhed og inspiration, at hente i en altanhave. Min altanhave egner sig også godt til, at nyde en kop kaffe eller spise aftensmad i. Ovenikøbet har jeg urter, salat og nu kartofler lige ved hånden. Alle med en altan skulle også have en altanhave. Det vil man ikke fortryde.

God fornøjelser med kartoffelhøsten og altanhaven

Eva-Andrea, altanhave-glad

1 kommentar:

  1. Ej hvor skønt! Jeg har også potato-pots, men mine er slet ikke så langt endnu - jeg glæder mig! :D

    SvarSlet